marți, 12 ianuarie 2010

Odata.....in 2010


Astazi am rasfoit cateva bloguri...de mamici, de retete si ale unor vechi cunostinte.

Mi-am adus aminte ca pe undeva zace si blogul meu....extrem de nefolosit, daca se poate zice asa!!

Abia i-am dat de capat sa-l gasesc, si uite ca m-am trezit deja scriind in el.

In mintea mea tintesc la unele lucruri pentru anul acesta....si ma gandesc daca nu voi fi din nou dezamagita ca din lista lunga de lucruri pe care doresc sa le fac intr-un an....fac doar prea putin.

Totusi nu pot ramane fara niste tinte, altfel ma las purtata incoace si incolo si nu mai gasesc tarmul.

Va fi destul de dificil sa ma angajez undeva anul acesta intr-un oras atat de mic, precum Campulungul....doar daca va fi o minune. Pe de alta parte, daca ma angajez, voi avea nevoie de cineva sa mai stea cu Rut si nu voi mai putea sa fac mare lucru in district. Uite asa toate sunt cu 2 taisuri. Ce sa fac? Inca ma rog sa se faca un semn in cerul mintii mele ca sa stiu ce am de facut.

Pana la un semn...care sa deschida calea (ca lui Mircea spre Baiazid), continui sa imi rasfat fetita cu tot timpul de care dispun si de resursele pe care le am.

Poate ne vom vedea mai curand anul acesta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu